Dankzij promotionele artikelen blijven mensen van HEYDAY continu in beeld.
De gelegenheid: HEYDAY
is grensverlegger en pionier in facilitaire dienstverlening. Ze doen er alles
aan om de beste ondersteunende diensten aan te kunnen bieden aan hun klanten.
De
vraag die zij hadden, was een manier om het personeel wat in naam van hen
aan het werk is voor een klant een professionele uitstraling te geven.
Herkenbaarheid middels het logo en de huisstijl was daarbij belangrijk.
De
oplossing van Benito was een hoogwaardig shirt met het logo erop en een
naambordje, een keycord in de huisstijlkleur met het logo en het slogan erop én
een pen.
Het resultaat: waar de mensen HEYDAY nu ook aan het werk zijn voor een klant, ze zien er herkenbaar uit én ze dragen de huisstijl uit van het bedrijf. Dankzij de promotionele artikelen blijven ze continu in beeld bij de bestaande én potentieel nieuwe opdrachtgevers. Het is goed voor de uitstraling én voor de naam van het bedrijf.