Zoek
Sluit dit zoekvak.
Over ons

Slimme mok voor meer aandacht

Promotionele artikelen voor op een beursstand moeten simpel en doeltreffend zijn. Deze slimme paardenmok is een voorbeeld dat werkt.

De gelegenheid: een klant zocht een product om op een beurs meer mensen die werken met paarden naar zijn beursstand te krijgen. Dan moet je met iets slims komen, want ieder bedrijf wil dat natuurlijk. Dus wij stelden onszelf de vraag: welk product valt op én creëert bij mensen een trigger om naar de beursstand te komen?

De uiteindelijke oplossing bestond uit een ouderwetse mok. Maar natuurlijk niet zomaar een mok, want daarvoor komt niemand naar je stand. Het was een mok waarbij degene die eruit drinkt verandert in een paard. En die wil je als paardenliefhebber natuurlijk hebben.

Natuurlijk is het dan altijd nog afwachten of het resultaat is waar je op hoopt, maar gelukkig was dat het geval. Nadat een aantal mensen de stand hadden bezocht en met de mokken over de beurs liepen, ging het rond als een lopend vuurtje en kwamen veel mensen speciaal naar de stand om zo’n mok te bemachtigen. Oftewel, het doel om meer mensen naar de stand te krijgen: bereikt met een mok. Niet zo maar een mok maar een creatieve paardenmok.

Dat is de benadering van Benito: Wat wil je bereiken? Wie is de doelgroep? Hoe kun je die triggeren?

Wil jij indruk maken op jouw doelgroep?

Wij zijn expert in het bedenken van creatieve concepten die raken.

Unieke en originele artikelen zijn de verbindende factor tussen jouw organisatie en je klant of doelgroep

Bekijk andere cases

Offerte overzicht
Je offerte overzicht is leeg

Het lijkt erop dat je nog geen keuze hebt gemaakt.